Pre značku Digitall, ktorá prevádzkuje kamenné predajne mobilných telefónov, tabletov, navigácii, notebookov a príslušenstva, sme navrhli nový dizajn manuál aplikovateľný na akýkoľvek priestor. Vzhľadom na rôzne veľkosti a pôdorysy prevádzok sme vytvorili modulárny návrh obchodného priestoru, ktorý funguje vo veľkom aj malom.
Dominantou interiéru je biely predajný pult s logom značky Digitall otočený smerom ku vstupu. Stenu za pultom sme navrhli v svetlotyrkysovej farbe, ktorá dáva priestoru osobitý charakter a zároveň je dostatočne jemná, takže necháva vynikať obsah políc po obvode predajne.
Predajne značky Digitall sú väčšinou v menších priestoroch, preto sme vytvorili dizajn, ktorý je maximálne jednoduchý, funkčný a vhodný aj do tých najmenších prevádzok. Dizajn manuál počíta s pravouhlými tvarmi nábytku, jednotlivé moduly budú jednoduché na realizáciu.
Čistý čiernobiely dizajn výkladných vitrín je o svojom obsahu. Pestrofarebné obaly na mobily tu vytvoria jedinečnú hru farieb, ktorá sa flexibilne mení podľa sortimentu. Horizontálne radenie políc predajňu opticky rozširuje.
Dostatočné osvetlenie produktov vo vitrínách zabezpečujú led svietidlá integrované do políc a bodové systémové svietidlá na lište, ktoré sú modulárne a použiteľné v akomkoľvek priestore. Biela farba svetelnej sústavy opticky vymedzuje výšku predajne.
Obmedzená plocha predajne neobsahuje samostatný sklad, efektívne vyriešenie odkladacej plochy bolo rovnako doležité ako dizajn predajne. Úložné priestory sme navrhli do spodných častí vitrín, ktoré sú neviditeľné, ľahko dostupné a zachovávajú čistý dizajn obchodu.
Sklo je materiál, s ktorým vie pracovať hocikto, je odolné a dáva nádych exkluzivity. V predajni má sklo aj praktickú funkciu - drahší tovar sme dali do vitrín s uzamykateľnými sklenenými dvierkami. Sklo sme navrhli aj predajnému pultu, čím sme získali ďalšiu výkladnú plochu.
Fotografie: Tomáš Manina